יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

קורות חיים של עסק: הפקת סרטי תדמית

במבט של כל איש לעצמו, אלא אם כן הוא בעל חברה, מעולם לא חשבנו על כיצד העסק מגייס את הלקוחות, אלא רק כיצד הוא מגייס את העובדים. הרי כשחברה מעוניינת לשכור עובד העניין פשוט והרוטינה היא רוטינה קבועה כמעט בכל מקום. כולם שולחים את קורות החיים שלהם למנהל או למחלקת משאבי האנוש, מי שמתאים מזומן לראיון והאדם המתאים ביותר הוא גם זה שנבחר לתפקיד.


קורות חיים לחברה


עם זאת, על מנת לגייס לקוחות אין התופעה זהה. הרי לא נתקלתם מעולם בבית עסק שמעוניין להביא אליו לקוחות על ידי כך שהמנהל בוחר באקראי מיילים של אנשים, שולח אליהם קורות חיים, מבקש מהם שיראיינו אותו וישמעו על העסק ומצפה לשמוע מהם כן. מה שכן יכול לקרות הוא שבמקום קורות החיים הוא שולח לאנשים פליירים של בית העסק על מנת שיפרסמו אותו, פליירים שאמורים למשוך את הלקוח לחנות, בתקווה שמה שהוא יראה לנגד עיניו גם יצליח להשאיר אותו שם. אך כמובן שזה אינו דבר מספיק. כל עסק לא יכול להסתמך אך ורק על חלוקת הפליירים כך שאנשים ימשכו אליו כמו דבורה אל הפרח ויישארו שם. אז מה על העסקים הללו לעשות?


הפקת סרטי תדמית עבור החברה


הפתרון פשוט יותר ממה שזה נשמע. כל חברה וכל עסק צריכים להקים אתר אינטרנט, הרי איך שלא נהפוך את זה זאת המדיה הראשית, המדיה בה הכל קורה והכל מתרחש, כך שכל אדם שירצה לחפש את העסק יוכל למצוא אותו בקלות. בנוסף, עליו לשים באתר סרטון תדמית לעסק, סרטון ובו הוא מתאר בקצרה מה בדיוק העסק עושה, מיהם בעלי התפקידים במקום ומדוע כדאי ללקוחות להגיע אליו. עניין הפקת סרטי תדמית הוא משהו שלא אורך זמן רב מדי וגם לא גוזל ממון רב, כך שכל עסק שמכבד את עצמו ומעוניין למשוך אליו לקוחות, מומלץ לו להפיק סרטון שכזה, כך שגם העסק ייהנה מלקוחות שמתווספים אליו ומגיעים אליו בזכותו, וגם אנשים שלא מעוניינים בשירות הזה ספציפית יידעו שהוא קיים ויוכלו להמליץ עליו לחבריהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה